شهردار همدان پای درد و دل شهروندان نشستبه امور بیش از ۱۰۰ نفر از مراجعه کنندگان در ملاقات های عمومی در مناطق چهارگانه در اردیبهشت ماه سال جاری رسیدگی شد.
به امور بیش از ۱۰۰ نفر از مراجعه کنندگان در ملاقات های عمومی در مناطق چهارگانه در اردیبهشت ماه سال جاری رسیدگی شد.
شهردار همدان در راستای تکریم ارباب رجوع و تسهیل امور شهروندان در چارچوب قانونی طی برنامه های ملاقات عمومی به صورت مستقیم و بی واسطه پای درد و دل شهروندان نشست و به خواستههای آنها گوش داد و دستورات لازم را برای رفع مشکلات و پاسخ به خواستههای شهروندان به مدیران ذیربط صادر نمود.
لازم به ذکر است بیشتر درخواست های شهروندان به ترتیب مربوط به شهرسازی با ۴۷ مورد، موضوعات مالی و درآمدی ۲۸ مورد، موضوعات حقوقی ۱۵ مورد و سایر امور بوده است.
همچنین برگزاری ملاقات های عمومی به عنوان یکی از خواسته ها و تقاضاهای شهروندان از مدیریت شهری موضوعی منطقی و به حق است که شهرداری طبق شرح وظایفی که قانونگذار تعریف کرده، هر ساله با برگزاری آن بی واسطه در جریان مشکلات و مسائل شهر و شهروندان قرار می گیرد.
طرح و حل و فصل مشکلات شهروندان ساکن در مناطق مختلف شهر در قالب ملاقات های عمومی موجب افزایش رضایتمندی شهروندان، توسعه شهر، هماهنگی های بیشتر در مدیریت شهری و تقویت تعامل بین شهروندان و مدیریت شهری، زدوده شدن سوء تفاهم ها و افزایش ضریب سلامت کاری در نهاد شهرداری می شود.
ایمیل : info@hamedanfarhikhteh.ir
تلفن: 34281598-081
آدرس: همدان خیابان پاستور کوچه پاستور پلاک 42