معاون گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی همدان گفت: در استان همدان ۶۰ واحد دفتر خدمات مسافرتی در حوزه انجام برنامهریزی های سفر، اخذ ویزا و روادید، بلیت قطار و هواپیما وگشت فعالیت میکنند که از ابتدای سالجاری۳۰شکایت را از آنان دریافت کردهایم.
علی خاکسار گفت: در این راستا، درصورت بروز هرگونه اختلاف و نیز نارضایتی شهروندان از خدمات دفاتر خدمات مسافرتی شکایت کتبی خود را شاکیان باید به اداره کل ارائه کنند.
معاون گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی همدان گفت: به منظور رسیدگی به شکایت شهروندان کمیتههای فنی بدوی و تجدید نظر رسیدگی به شکایت در استان دایر است و در صورت عدم رضایت از آرای این کمیتهها، شهروندان میتوانند در کمیته عالی رسیدگی به شکایت مستقر در وزارتخانه میراثفرهنگی شکایت خود را مطرح کنند.
خاکسار ادامه داد: شروع روند شکایات شهروندان با ثبت شکایت در اداره کل میراثفرهنگی و طرح شکایت امکان پذیر است و شاکی بعد از طرح شکایت به تشکل انجمن حرفهای دفاتر معرفی و در صورت عدم مصالحه، شکایت در کمیته فنی بدوی رسیدگی به شکایت بررسی و حکم صادر میشود.
خاکسار افزود: از ابتدای سالجاری ۳۰ عنوان شکایت به این معاونت ارسال شده است که بعد از بررسی حل وفصل و برای ۶ شکایت هم رای صادر شده است.
ایمیل : info@hamedanfarhikhteh.ir
تلفن: 34281598-081
آدرس: همدان خیابان پاستور کوچه پاستور پلاک 42