• علمی و دانشگاهی
  • سلامت و پزشکی
  • فرهنگ و هنر
  • اجتماعی
  • گردشگری
  • اقتصادی
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
منو
  • علمی و دانشگاهی
  • سلامت و پزشکی
  • فرهنگ و هنر
  • اجتماعی
  • گردشگری
  • اقتصادی
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
جستجو
بستن
همدان آمادگی برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را دارد
۱۴۰۲/۰۵/۲۳
نقش بی‌نظیر تغذیه گیاهی در رشد تولید محصولات کشاورزی استان
۱۴۰۲/۰۵/۲۳

سرویس درب تا درب در سفرهای برون شهری راه اندازی شد

۱۴۰۲/۰۵/۲۳
Categories
  • اجتماعی
  • خبر ویژه2
Tags
  • اداره حمل و نقل همدان

مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدانمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از راه اندازی سرویس درب تا درب (آیرو) در سفرهای برون شهری زائران اربعین حسینی خبر داد.
مهرداد آهکی گفت: سرویس درب تا درب (آیرو) با همکاری اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری کرایه و با تلاش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای سفرهای برون شهری زائران اربعین حسینی ایجاد شده است.
وی افزود: هدف از این سرویس کمک به طرح جابجایی زائران اربعین حسینی و استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان سواری کرایه به شکل اینترنتی و درب تا درب در سراسر کشور برای افزایش ظرفیت عرضه صندلی در سفر زائران به کربلا است.
مدیرکل راهداری استان همدان تأکید کرد: مدیریت شرکت مسافربری نیز با امکان دسته بندی انواع خودرو و مدیریت تخلفات رانندگان و سرویس‌های اختصاصی و شرکتی، بهترین خطوط و مسیرهای فعالیت شرکت بهترین‌ها را برمی گزیند و این سرویس همچنین دارای ظرفیت‌هایی از قبیل: کرایه به شکل مسیری، کرایه به صورت ظرفیت و صندلی، کرایه دربستی، نوبت دهی و ارائه سرویس بر اساس هر مسیر است.
آهکی تصریح کرد: مسافران نیز می‌توانند با ثبت درخواست رزرو سفر، از امکاناتی همچون مشاهده اطلاعات راننده، گزینه‌های سفر مانند توقف در طول مسیر، امکان پیشنهاد قیمت سفر، امکان پرداخت از روش‌های درگاه بانکی، کیف پول، نقدی به راننده، امکان به اشتراک گذاری و ردیابی سفر از طریق خانواده یا دوستان مسافر، امکان داشتن کیف پول مسافران، امکان خرید بلیط ظرفیتی (صندلی) از طریق اپلیکیشن، امکان مشاهده برنامه حرکت تاکسی در مسیرهای مختلف، امکان مشاهده صورت وضعیت صادر شده برای وی با ثبت کد ملی مسافر و امکان ثبت شکایت و انتقادادت بهره گیرند.
این مسئول افزود: رانندگان نیز با ثبت درخواست نوبت گیری، می‌توانند از امکاناتی، چون مشاهده درخواست‌های سفر مسافران و رد و قبول کردن آن‌ها، امکان ارسال پیشنهاد قیمت سفر و دارا بودن کیف پول الکترونیکی، راهنمای مسیریابی، امکان مشاهده صورت وضعیت دریافتی از شرکت تابعه، اطلاعات سفر و مسافر را نیز دریافت کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تأکید کرد: سایر قابلیت‌ها این سرویس، امکان بهره برداری با استفاده از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های مبتنی بر Windows، Android و iOS قابلیت اجرا در بستر وب Full Responsive نیز است.

ادمین
Share
0

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              پایگاه خبری همدان فرهیخته

Facebook-f
Twitter
Instagram
Telegram
Eaparat

پیوندها

استانداری همدان
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان
اداره کل تبلیغات اسلامی همدان
خانه مطبوعات

اطلاعات تماس

ایمیل : info@hamedanfarhikhteh.ir
تلفن: 34281598-081

آدرس: همدان خیابان پاستور کوچه پاستور پلاک 42

اشتراک خبرنامه