یازدهمین جلسهی ستاد انتخابات استان همدان به ریاست حسن رضانیا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان و با حضور رؤسای کمیتههای این ستاد برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در این جلسه گفت:هیأتهای اجرایی انتخابات با حضور معتمدین از ۱۳ مهرماه آغاز به کار میکنند.
حسن رضانیا افزود:مراحل صحتسنجی مدارک به اتمام رسیده و نتایج آن از طریق پیامک به متقاضیان اعلام شده است.
وی بیان کرد:متقاضیان انتخابات مجلس جهت مشاهده نتیجه استعلام مدارک، طی بازه زمانی۲۷ شهریور لغایت ۲مهر به درگاه اینترنتی واحد خدمات وزارت کشور مراجعه کنند.
رضانیا اظهار کرد:متقاضیانی که تأییدیه مدارک آنان صادر شده، مجاز به ثبتنام الکترونیکی نهایی از ۲۷ مهر به مدت هفت روز میباشند و متقاضیانی که مدارک آنان مورد تأیید قرار نگرفته، اعتراض خود را در درگاه مذکور بارگذاری نمایند.
وی در آخر گفت:شهروندانی که حق رای دارند، میتواند با مدارک هویتی مانند شناسنامه، کارتملی، گواهی پایانخدمت و گواهینامه رانندگی رأی دهند و سابقه رأیدهی در سامانه ثبت احوال ثبت میشود.
ایمیل : info@hamedanfarhikhteh.ir
تلفن: 34281598-081
آدرس: همدان خیابان پاستور کوچه پاستور پلاک 42