معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار همدان ضمن اعلام این خبر افزود : قرارداد این سامانه با هدف ساماندهی و مدیریت صورت وضعیت کلیه پروژه های عمرانی در معاونتها،مناطق و سازمانهای شهرداری همدان طی فرایند قانونی منعقد گردیده است و هم اکنون مراحل استقرار فنی و عملیاتی سیستم در حال انجام میباشد.
وحید علیضمیر در ادامه با اشاره به تشکیل کارگروه فنی و تخصصی مربوطه با حضور کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و معاونت های امور زیربنایی ، برنامه ریزی و مالی در شهرداری همدان توضیح داد کارگاه آموزشی ویژه کاربران سیستم نیز بصورت مرتب در حال برگزاری ست.
وی به مزایای استفاده از این سیستم در مدیرت شهری اشاره کرد و افزود:مشاهده مراحل پیشرفت پروژه ، شناسایی پروژه های در معرض خطر ، نظارت بر زمان بندی ها ، مدیریت و ساماندهی کلیه صورت وضعیت های پروژه های عمرانی ، ثبت الکترونیکی فرایندهای عملیات ، تسهیل در ارائه خدمات غیر حضوری جهت بارگزاری صورت وضعیت ها توسط پیمانکاران ، ایجاد کارتابل اختصاصی پیمانکاران جهت مشاهده گردشکار صورت وضعیت ها و جلوگیری از هدر رفت بیت المال از مهمترین آنها میباشد.
علیضمیر در پایان با تاکید بر اهمیت استفاده از فناوری های نوین در مدیریت هوشمند شهری،ابراز امیدواری کرد طی دو ماه آینده این سامانه به بهره برداری خواهد رسید.
ایمیل : info@hamedanfarhikhteh.ir
تلفن: 34281598-081
آدرس: همدان خیابان پاستور کوچه پاستور پلاک 42