مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از ثبت و پاسخگویی به بیش از ۵۲ هزار و ۷۰۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۹۴ امداد گاز این استان طی ۹ماهه سال ۱۴۰۲ خبر داد.
مجید الهیاری با اشاره به خدمات واحد امداد طی ۹ماهه امسال، اظهار کرد: در طی این مدت ۵۲ هزار و ۷۲۶ مورد تماس با سامانه ۱۹۴ امداد گاز این استان به ثبت رسیده است.
وی با بیان اینکه در مرکز پیام سامانه ۱۹۴ اپراتورهای پاسخگو بهصورت ۲۴ ساعته تماس مشترکان گاز را پاسخ میدهند، تصریح کرد: در این مرکز مشکلات و حوادث مشترکان گاز در سه سطح عادی، فوری و خیلی فوری به ثبت میرسد و برای رفع فوری آن اقدام میشود.
الهیاری عنوان کرد: پیامهایی که با عنوان فوری در مرکز پیام سامانه ۱۹۴ به ثبت میرسد، شامل قطع گاز و کاهش فشار و پیامهای خیلی فوری هم شامل نشت گاز، حریق، برخورد با علمک، پارگی شبکه، برخورد با کنتور، افزایش فشار، حوادث ایستگاه صنایع، TBS و CGS است.
وی با بیان اینکه بیشتر تماسهای مردم با سامانه ۱۹۴ امداد گاز به علت قطعی گاز بوده است، گفت: حداکثر زمانی که نیروهای امدادی شرکت گاز در محل حوادث حضور مییابند، کمتر از ۱۵ دقیقه است.
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه سامانه ۱۹۴ در سراسر استان همدان فعال است، افزود: البته مرکز این سامانه در همدان است که نحوه ارسال پیامهای دریافتی در کل استان از طریق سیستم سامانه امداد مکانیزه توسط سرشفیت مرکز پیام به تبلت امدادگران و گازبانهای سراسر استان انجام میشود.
الهیاری با تأکید بر اینکه باید از سلامت دودکش در منزل اطمینان حاصل کرد، افزود: یکی از مواردی که برای مشترکان گاز خطرآفرین است، ایجاد انشعاب فرعی در آشپزخانه است که باید از آن پرهیز کرد.
ایمیل : info@hamedanfarhikhteh.ir
تلفن: 34281598-081
آدرس: همدان خیابان پاستور کوچه پاستور پلاک 42