رسول شیدایی با اعلام این خبر، گفت: از ۲۷ خردادماه تاکنون حدود ۲،۸۰۰،۰۰۰ جلد کتاب به شهرستان ها، نواحی و مناطق استان ارسال شده است و مناطق بیست گانه از ۱۰ شهریور نسبت به صدور حواله سیستمی و توزیع کتب ابتدایی اقدام نموده اند و مدیران نیز می توانند از ۲۴ شهریورماه به استناد حواله صادر شده برای هر مدرسه، توزیع کتاب را بین دانش آموزان آغاز نمایند و همچنین صدور حواله برای مدارس متوسطه اول نیز از ۲۰ شهریور امکان پذیر می باشد.
شیدایی افزود: به مدیران مدارس تاکید میشود کتب درسی در فضای ایمن و استاندارد نگهداری شود تا هیچ آسیبی نبیند و طبق شیوه نامه از تاریخ ۲۴ تا ۳۱ شهریور در اختیار دانشآموزان قرار گیرد. (مدیران مدارس به استناد حواله صادرشده برای مدرسه که اطلاعات دانش آموزان در آن ثبت می باشد، کتب درسی را توزیع نمایند).
وی با بیان اینکه تاکنون ۳۰۸،۵۰۴ دانش آموز ثبت سفارش و خرید کتب درسی را قطعی نموده اند، اظهار داشت: حدود ۲۰،۰۰۰ دانش آموز نسبت به ثبت سفارش و ثبت نام قطعی در سیدا اقدام نکرده اند، لازم است پس از ثبت اطلاعات دانشآموزان در سامانه سیدا توسط مدرسه و تغییر وضعیت ثبتنام به قطعی، امکان ثبت سفارش کتابهای درسی را داشته باشند.
شیدایی تاکید کرد: دانش آموزانی که به هر دلیلی هنوز برای ثبت سفارش کتب درسی اقدام نکرده اند، هر چه سریعتر با ثبت نام قطعی در یکی از مدارس نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند تا در ابتدای مهرماه و آغاز سال تحصیلی مشکلی در این زمینه نداشته باشند.
ایمیل : info@hamedanfarhikhteh.ir
تلفن: 34281598-081
آدرس: همدان خیابان پاستور کوچه پاستور پلاک 42