مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان از آمادگی مرکز مدیریت راههای همدان برای پاسخگویی به سوالات هموطنان در فصل سرما و بارندگیها خبر داد. این مرکز با ۲۶۰ خط مستقیم به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمترسانی است.
مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان، با اشاره به آغاز فصل سرما و بارندگیها اظهار داشت: مرکز مدیریت راههای همدان با ۲۶۰ خط مستقیم به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان گرامی میباشد.
وی افزود: طی ۹ ماه سال جاری بالغ بر ۱۰ هزار تماس در حوزه های راهداری،حمل ونقل و رانندگان از طریق سامانههای ۱۴۱ در مرکز مدیریت راههای همدان پاسخ داده شده است.
وی ادامه داد: این مرکز با استفاده از تکنولوژیهای نوین و بهرهگیری از کارشناسان مجرب تلاش میکند تا اطلاعات بهروز و دقیقی را در اختیار رانندگان و مسافران قرار دهد. پاسخگویی سریع و مؤثر به سوالات و درخواستهای شهروندان از اولویتهای اصلی این مرکز میباشد.
آهکی تأکید کرد: اطلاعرسانی صحیح و بهموقع درباره وضعیت جادهها، حوادث رانندگی و شرایط جوی از مهمترین وظایف مرکز مدیریت راههای همدان است. این مرکز با همکاری سایر نهادهای مرتبط، به طور مداوم در حال ارتقاء کیفیت خدمات خود میباشد تا ایمنی و راحتی مسافران تضمین شود.
ایمیل : info@hamedanfarhikhteh.ir
تلفن: 34281598-081
آدرس: همدان خیابان پاستور کوچه پاستور پلاک 42