• علمی و دانشگاهی
  • سلامت و پزشکی
  • فرهنگ و هنر
  • اجتماعی
  • گردشگری
  • اقتصادی
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
منو
  • علمی و دانشگاهی
  • سلامت و پزشکی
  • فرهنگ و هنر
  • اجتماعی
  • گردشگری
  • اقتصادی
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
جستجو
بستن
غفلت جشنواره تئاتر کودک از پرداختن به مضامین دینی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
اختتامیه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان روی آنتن زنده
۱۴۰۴/۰۹/۱۹

کنترل‌پذیری ۶۰۷ نقطه از شبکه ۲۰ کیلوولت استان همدان

۱۴۰۴/۰۹/۱۹
Categories
  • اجتماعی
  • خبر ویژه2
Tags
  • شرکت برق همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به هوشمندسازی اتوماسیون شبکه‌های توزیع گفت: با اهتمام جمعی همکاران در حال حاضر نقاط کنترل‌پذیر شبکه ۲۰ کیلوولت در استان به ۶۰۷ نقطه رسیده است.
علی سهرابی بیدار در آیین افتتاحیه ارزیابی عملکرد معاونت فروش و خدمات مشترکین که باحضور گروه اعزامی شرکت توانیر برگزار شد، با اشاره به نگاه استراتژیک کلان اظهار کرد: چشم انداز ما این است که با به کارگیری جدیدترین فناوری‌ها، تکنولوژی‌های نوین و تکریم ارباب رجوع جزء سه شرکت برتر توزیع برق کشور در زمینه هوشمندسازی، مشتری‌مداری و ارتباط دو سویه با ذینفعان، منطبق بر ماموریت شرکت باشیم.
وی با بیان اینکه مأموریت ما توزیع برق مطمئن و پایدار و تأمین و عرضه برق با رویکرد اقتصادی در چارچوب قوانین، ضوابط و مقررات مربوطه است، افزود: در راستای تحقق این مهم تکالیفی تعریف کرده‎ایم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: توسعه هوشمندسازی شبکه توزیع برق، کاهش تلفات انرژی، توانمندسازی مشترکین، توسعه پایدار مبتنی بر انرژی‌های تجدیدپذیر، مدیریت هوشمند دارایی‌ها، بهره‌وری و بهینه‌سازی اقتصادی، توسعه نظام مدیریت دانش و توانمندسازی کارکنان و ایمنی فراگیر و کاهش حوادث از جمله این تکالیف است.
وی با اشاره به وجود بیش از ۸۶۰ هزار مشترک برق در استان افزود: طول شبکه توزیع استان ۱۹ هزار و ۹۰۰ کیلومتر و تعداد ترانسفورماتورها ۲۰ هزار و ۵۵۳ دستگاه است.
سهرابی بیدار با بیان اینکه این شرکت در راستای برنامه استراتژیکی خود چهار راهبرد تعریف کرده است، گفت: این راهبردها شامل هوشمندسازی، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، افزایش و ارتقاء بهره‌وری و مشتری‌مداری و ارتباط مستمر و دوسویه با مشتریان است.
وی ادامه داد: هوشمندسازی در سه بخش شبکه، لوازم اندازه‌گیری و هوشمندسازی فرآیندها و تحول دیجیتال دنبال می‌شود که کارویژه بزرگ در این محور افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در سال ۱۴۰۳ بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه در بخش هوشمندسازی مشترکین نیز رویت‌پذیری و کنترل‌پذیری مشترکین از سال ۱۴۰۰ کلید خورد، گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد مشترکین دیماندی ما در بخش کشاورزی، صنعتی و اداری و در مشترکین سه فاز نیز ۱۰۰ درصد کشاورزی و صنعتی و ۹۰ درصد مشترکین اداری رویت‌پذیر هستند.
وی بیان کرد: همچنین در بخش دیماندی، ۱۰۰ درصد کشاورزی، ۹۵ درصد صنعتی و ۸۵ درصد مشترکین اداری ما کنترل‌پذیر است.
سهرابی بیدار با اشاره به اینکه هوشمندسازی اتوماسیون شبکه‌های توزیع با ۲۱ نقطه در سال ۱۴۰۱ شروع شد، تصریح کرد: با اهتمام جمعی همکاران در حال حاضر نقاط کنترل‌پذیر شبکه ۲۰ کیلوولت در استان به ۶۰۷ نقطه رسیده است.
به گفته وی، با وجود ۵۸ هزار و ۴۱۹ کنتور هوشمند، در حال حاضر بالغ بر ۶۰ درصد پیک استان رویت پذیر و ۵۰ درصد پیک کنترل‌پذیر است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه محور افزایش قابلیت اطمینان شبکه در دو بخش فیزیکی و الکتریکی پیگیری می‌شود، گفت: تا سال ۱۴۰۴، ۲ هزار و ۳۲۶ پایه فشار متوسط و ۷ هزار و ۹۳۸ پایه فشار ضعیف با اصلاح و تعویض پایه‌ها مقاوم‌سازی و یک هزار و ۷۲۰ مورد رفع حریم شبکه و ۶۳۰ مورد اصلاح نقاط آسیب‌پذیر انجام شد.
وی عنوان کرد: همچنین در راستای خدمت‌رسانی به مشترکین در شرایط اضطراری ۴۰ دستگاه مولد برق اضطراری با قدرت یک هزار و ۷۲۵ کیلوولت آمپر تهیه شده است.
سهرابی بیدار با اشاره به اینکه تلفات انرژی استان تا پایان سال ۱۴۰۳، ۹.۲ درصد است، افزود: ۶۷ هزار نقطه شبکه نیز کاورینگ شده و در راستای کاهش خاموشی‌ها و قابلیت اطمینان شبکه علاوه بر اجرای طرح همای ۲، حدود ۷۵ درصد تعمیرات به صورت خط گرم انجام می‌شود.
وی افزود: در حوزه انرژی خورشیدی، ۵۲ مگاوات در حال بهره‌برداری است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری ۵۰۰ مگاوات نیز به مدار بیاید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: در زمینه کشف رمزارز نیز رشد بسیار خوبی داشتیم و با هماهنگی دستگاه‌های امنیتی در سال جاری ۶۰ مرکز با ۳۷۳ دستگاه کشف شد.
وی گفت: در محور راهبردی افزایش و ارتقاء بهره‌وری نیز استفاده از فناوری‌های نوین، کیفیت و سرعت ارائه خدمات، کاهش هزینه‌ و خلق منابع مالی و بهره‌وری منابع و دارایی‌ها را دنبال می‌کنیم.
سهرابی بیدار عنوان کرد: پیش‌بینی پیک بار امسال استان ۸۷۱ مگاوات بود که با اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت مصرف در این زمینه شاهد کاهش ۴.۶ درصدی پیک استان بودیم.
وی از آموزش یک هزار و ۱۶۴ نفر ساعت در حوزه مشترکین خبر داد و افزود: در راهبرد مشتری‌مداری و ارتباط مستمر و دوسویه با مشتریان نیز مشارکت در رویدادهای ملی و منطقه‌ای و نشر دانش، ارتقاء ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی و تعامل دوسویه با مشتریان به طور جدی پیگیری می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بیان کرد: در این زمینه در ابتدای سال ۱۴۰۴ با هدف افزایش ارتقا رضایتمندی مشتریان و سیستم هوشمند پیگیری ارزیابی لحظه‌ای درخواست‌های مردمی، طرح مرکز ارتباط دوسویه با مشترکین (ماد) طراحی شده که امید است در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.
نیکزاد خواجه‌وند، سرپرست گروه ارزیابی عملکرد معاونت فروش و خدمات مشترکین نیز تصریح کرد: هدف از این ارزیابی‌ها استفاده از تجارب دیگران و انتقال دانش است که با نگاه به راهکارهای عملی برای بهبود خدمات و عملکرد شرکت‌ها انجام می‌شود.

ادمین
Share
0

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              پایگاه خبری همدان فرهیخته

Facebook-f
Twitter
Instagram
Telegram
Eaparat

پیوندها

استانداری همدان
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان
اداره کل تبلیغات اسلامی همدان
خانه مطبوعات

اطلاعات تماس

ایمیل : info@hamedanfarhikhteh.ir
تلفن: 34281598-081

اشتراک خبرنامه