


مدیر کمیته هماهنگی و پیگیری و کمیته تبلیغات گفت:در بخش تبلیغات شهری، حدود چهار هزار و ۵۰۰ متر بنر بر روی پلهای عابر پیاده و روپوش میانی بلوارها نصب شد. همچنین، آذینبندی کابلهای روشنایی و سالنهای اجرای نمایش و محل اسکان مهمانان در هتل باباطاهر انجام گرفت.
محمد گلمحمدی، مدیر کمیته هماهنگی و پیگیری و کمیته تبلیغات، در تشریح اقدامات صورتگرفته برای برگزاری سیامین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت:پس از تقسیم بندی و معرفی ۱۶ کمیته تخصصی ستاد اجرایی جشنواره هر یک مطابق مأموریت محوله، فعالیتهای خود را آغاز کردند.
وی افزود: در بخش تبلیغات شهری، حدود چهار هزار و ۵۰۰ متر بنر بر روی پلهای عابر پیاده و روپوش میانی بلوارها نصب شد. همچنین، آذینبندی کابلهای روشنایی و سالنهای اجرای نمایش و محل اسکان مهمانان در هتل باباطاهر انجام گرفت.
مدیر کمیته هماهنگی و پیگیری و کمیته تبلیغات گفت: در حوزه تبلیغات چاپی نیز اقداماتی مانند چاپ پوستر، جدول برنامهها، کارت شناسایی و تهیه غذای میهمانان انجام شد.
گل محمدی در مقایسه با وضعیت تبلیغات امسال و سال ۱۴۰۳، عنوان کرد: با توجه به اقدامات انجامشده توسط ادارهکل، امسال از نظر تبلیغی کمبود محسوسی نسبت به سال ۱۴۰۳ نداشتیم.استقبال روزافزون مردم نیز نشان میدهد تبلیغات به گونهای بوده که جامعه را به خوبی با رویداد همراه کرده است.
وی با بیان اینکه هزینههای تبلیغاتی معقول بوده و بازخورد بسیار مطلوبی دریافت شده اظهار کرد:دبیرخانه جشنواره تعطیل نیست، چرا که، نمایشهای موفق سال ۱۴۰۳در قالب «ماه عسل» در جشنواره امسال حضور دارند. این نشان میدهد دبیرخانه باید فعالتر باشد.
مدیر کمیته هماهنگی و پیگیری و کمیته تبلیغات، بااشاره به مهمترین محورهای فعالیت مستمر دبیرخانه تصریح کرد: تدوین و پیگیری شرح وظایف، رفع نقایص، برنامهریزی برای بهبود اطلاعرسانی در سالهای آینده، ارتباط مستمر با هنرمندان، تقویت فعالیت در حوزه نمایشنامهنویسی برای ارتقای کیفی متون نمایشی و بهروزرسانی و فعالنگاهداشتن پایگاه اینترنتی جشنواره در تمام طول سال را میتوان در دستور کار قرار داد.
ایمیل : info@hamedanfarhikhteh.ir
تلفن: 34281598-081