• علمی و دانشگاهی
  • سلامت و پزشکی
  • فرهنگ و هنر
  • اجتماعی
  • گردشگری
  • اقتصادی
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
منو
  • علمی و دانشگاهی
  • سلامت و پزشکی
  • فرهنگ و هنر
  • اجتماعی
  • گردشگری
  • اقتصادی
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
جستجو
بستن
آبگیری ۸۰ درصد سازه‌های آبخیزداری همدان با بارش‌های اخیر
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
ایمن‌سازی محور همدان-تهران با رفع ۲۲ نقطه حادثه‌خیز
۱۴۰۴/۰۲/۰۳

روابط‌عمومی‌ها باید مشاوران و تحلیگران سازمان خود باشند

۱۴۰۴/۰۲/۰۳
Categories
  • اجتماعی
  • خبر ویژه2
Tags
  • استانداری همدان

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان، با بیان اینکه ایجاد وفاق، همگرایی و بهینه سازی امور از جمله وظایف اصلی روابط عمومی‌هاست، گفت: روابط‌عمومی‌ها، باید مشاوران و تحلیگران سازمان خود باشند.
مهدی بکند در مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان همدان، با بیان اینکه امروز فرصت مغتنمی است تا درباره موضوعاتی سخن گفته شود که رعایت آن‌ها می‌تواند نقش مهمی در افزایش هماهنگی، انسجام و کارآمدی روابط عمومی‌ها ایفا کند، اظهار‌کرد: معرفی جایگاه روابط عمومی و تعامل روابط عمومی‌های ادارات و سازمانها با یکدیگر برای تبیین جایگاه و نقشی که از آن برخوردارند یک ضرورت است.
وی با تأکید بر ضرورت ایجاد مدیریت شیشه‌ای و دسترسی آزاد به اطلاعات تاکید کرد: باتوجه به اینکه تعامل مؤثر با رسانه‌ها، یکی از اصول بنیادین در سیاست ارتباطی دستگاه‌ها تلقی می‌شود، بنابراین ارتباط با رسانه و خبرنگاران در استان باید با نگاهی باز، حرفه‌ای و اعتمادساز همراه باشد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان در ادامه با اشاره به اهمیت بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در تعریف راهبردهای مدیریتی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی مختلف در استان، عنوان کرد: استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در تحلیل محتوا، استفاده از تکنولوژی روز دنیا ضرورتی انکارناپذیر در عملکرد روابط عمومی‌ها به شمار می‌رود و نباید مدیران روابط عمومی در برنامه‌ریزی‌های سازمانی از آن مغفول بمانند.
بکند ضمن تاکید بر استفاده از نیروها و ظرفیت‌های بومی استان در حوزه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی از جمله خبرنگاران و عکاسان توانمند همدان، گفت: توانمندی‌های این افراد متخصص، هم به غنای بصری محتوا کمک می‌کند و هم موجب حمایت از منابع انسانی داخلی می‌شود.
وی پرداخت مطالبات رسانه‌ها و پیگیری اشتراک نشریات را عاملی مهم در تقویت تعامل رسانه‌ای دانست و بر ارسال منظم گزارش عملکرد شاخص دستگاه‌ها به روابط عمومی استانداری برای بهره‌برداری در سطح کلان تأکید کرد و افزود: هرگونه تغییر در مسئولان روابط عمومی دستگاه‌ها صرفاً با هماهنگی و مجوز دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی استان مجاز است.
مدیرکل روابط عمومی با بیان اینکه شورای روابط عمومی‌های استان باید به کاهش شکایات رسانه‌ای کمک کرده و مرجع پیگیری کننده قانونی در این زمینه شناخته شود، تاکید کرد: لازم است هرگونه گزارش در این زمینه، ابتدا به‌صورت مکتوب و از طریق دبیرخانه شورا ارائه شود تا رسیدگی‌ها به‌صورت هماهنگ و ضابطه‌مند انجام گیرد.
وی با تأکید بر اجرای مصوبه شورای برنامه‌ریزی مبنی بر تهیه گزارش‌های شش‌ماهه توسط روابط عمومی‌ها و انتشار آن‌ها در رسانه‌های استان، عنوان کرد: پیوست رسانه‌ای برای طرح‌ها و پروژه‌های استان باید با جدیت پیگیری شود و در قالب تورهای خبری زمینه بازدید میدانی خبرنگاران از پروژه‌های مختلف در سطح استان همدان نیز فراهم گردد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان در پایان ابراز امیدواری کرد تا با تعامل، همکاری و هم‌افزایی میان روابط عمومی‌ها، بتوان تصویر روشن، منسجم و دقیقی از خدمات دولت وفاق ملی و مسیر توسعه و پیشرفت استان همدان به مردم ارائه کرد و گفت: روابط عمومی‌ها باید مشاوران متخصص از حوزه رسانه و خبر را در کنار خود داشته باشند تا بتوانند عملکردهای سازمانی خود را بهتر و دقیق‌تر منعکس نمایند.

ادمین
Share
0

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              پایگاه خبری همدان فرهیخته

Facebook-f
Twitter
Instagram
Telegram
Eaparat

پیوندها

استانداری همدان
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان
اداره کل تبلیغات اسلامی همدان
خانه مطبوعات

اطلاعات تماس

ایمیل : info@hamedanfarhikhteh.ir
تلفن: 34281598-081

آدرس: همدان خیابان پاستور کوچه پاستور پلاک 42

اشتراک خبرنامه