مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: بیش از ۱۷۲ هزار تماس در پاییز سال جاری توسط مرکز ارتباط با مشتریان ما به ثبت رسیده است.
فرهاد بختیاریفر با اشاره به گزارش عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان، اظهار کرد: ۱۷۲ هزار و ۱۰۶ تماس در پاییز سال جاری توسط این مرکز به ثبت رسیده که از این تعداد، ۶۷ هزار و ۵۸۷ تماس توسط سیستم و ۹۲ هزار و ۲۵۵ تماس توسط کارشناسان پاسخگویی شده است.
بختیاریفر تصریح کرد: ۲۷ هزار و ۳۳۹ تماس برای برنامه اطلاعیابی قطعی، امور مشترکین، حوادث اتفاقات آب شهری، روستایی و حوادث فاضلاب گزارش شده است که از موارد یادشده ۴۶ درصد مربوط به اطلاع یابی، ۲۹ درصد مربوط به امور مشترکین، ۱۳ درصد مربوط به حوادث شهری، ۹ درصد مربوط به حوادث روستایی و چهار درصد مربوط به حوادث فاضلابی بود.
وی ادامه داد: شهرستان همدان در حوادث شهری، اطلاعیابی و امور مشترکین و شهرستان ملایر در حوادث روستایی بیشترین تعداد گزارش را ثبت کردند همچنین شهرستان اسدآباد در شبکه و انشعابات آب شهری، درگزین در شبکه روستایی، ملایر در انشعابات روستایی و همدان در فاضلاب، بیشترین آمار در گزارشهای نسبیتی را به خود اختصاص دادند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در پاییز ۱۴۰۲ تعداد ۱۷ هزار و ۴۰ درخواست امور مشترکین در این مرکز ثبت شده است، توضیح داد: ۱۵ هزار و ۸۷۷ درخواست بلافاصله بعد از تماس، ثبت و اقدامات لازم انجام شده که بیشترین موارد نیز بررسی و ارسال صورتحساب، تغییر شماره تماس، تسویه حساب و دریافت آخرین قبض بوده است و تعداد هزار و ۱۶۳ درخواست نیز نیازمند بررسی کارشناس امور مشترکین بوده است.
بختیاریفر در پایان پیرامون تماسهای مربوط به درخواست امور مشترکین، ادامه داد: این مرکز در پاییز سال جاری ۳۰ درصد از کل ظرفیت خود را در راستای امور مشترکین صرف کرده است.
ایمیل : info@hamedanfarhikhteh.ir
تلفن: 34281598-081
آدرس: همدان خیابان پاستور کوچه پاستور پلاک 42